پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
حجت الاسلام شهیدی - بنیاد شهید

حوزه/ شهدا و خانواده آنها برای پاسداری از انقلاب و نظام از جان خود گذشتند و در این عرصه هیچ کوتاهی نکردند، وظیفه بنیاد شهید و مسئولین است تا جایی که در توان دارند مشکلات آنها را برطرف کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی امروز در دیدار با مراجع و علما در قم گفت: بنیاد شهید به فرمان امام خمینی در سال 1359 با هدف خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران تاسیس شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه این بنیاد در دو حوزه خدمت رسانی و فرهنگی به این خانواده تلاش می کند افزود: این بنیاد تصمیم گرفت برای ارائه بهتر  خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران و زنده نگه داشتن نام ویاد شهیدان،  روزی را به نام شهدا، اختصاص دهد به همین دلیل روز 22 اسفند انتخاب شد.

وی بیان داشت: هدف از دیدار  با مراجع و علما این است که بتوانیم از رهنمودهای این بزرگواران برای بهتر شدن خدمت رسانی به خانواده شهدا بهره ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی گفت: حدود سه میلیون و دویست هزار نفر زیر پوشش بنیاد شهید قرار دارند و این خدمت رسانی را در شرایط کنونی بسیار سخت کرده و امیدواریم بتوانیم با تلاش های خود مقداری از مشکلات این خانواده ها را کم کنیم.

وی گفت: شهدا و خانواده آنها برای پاسداری از انقلاب و نظام از جان خود گذشتند و در این عرصه هیچ کوتاهی نکردند وظیفه بنیاد  شهید و مسئولین است تا جایی که در توان دارند مشکلاتشان را برطرف کنند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha